• ul. Piastowska 11a, 15-207 Białystok
  • ebok@koba.pl

Aktualności

Promocja Studencka 2018

Zapraszamy do skorzystania z super promocji studenckiej w Kobie! Net do 5Mb/s za 30 PLN Net do 20Mb/s za 40 PLN Net do 50Mb/s za 40 PLN Net do 100Mb/s za 50 PLN Net do 300Mb/s za 80 PLN Krótkie umowy – na 8, 9, 10 i 11 miesięcy! Skorzystaj z formularza kontaktowego: https://www.koba.pl/internet-dla-studentow/    

Czytaj dalej

LinkedInLocal Białystok

Zapraszamy wszystkich na wydarzenie: LinkedInLocal w Białymstoku. Gospodarzem spotkania jest Monika Gawanowska. Jedyny warunek uczestnictwa to posiadanie konta na LinkedIn 🙂 Załóż swoje już dziś i przyjdź na spotkanie! Czym są spotkania LinkedInLocal? To światowa inicjatywa przenoszenia wirtualnych kontaktów z sieci zawodowej LI do świata rzeczywistego i budowania prawdziwych relacji międzyludzkich.  Wywodzi się z Australii. Kiedy odbędzie się spotkanie?  18.09.2018 od godz. 18.00 do 21.00 Gdzie? Ul. Sienkiewicza 110, Białystok. Liczba biletów ograniczona!! Więcej na: https://linkedinlocalbialystok1.evenea.pl/  

Czytaj dalej

NOWOŚĆ!!! Antywirus już w KOBIE!

Szanowni Państwo, W trosce o Państwa bezpieczeństwo wprowadziliśmy nową usługę jaką jest niezawodny program antywirusowy (G DATA Antivirus). Kliknij tutaj, aby przejść do strony http://koba.pl/antywirus/ Oprogramowanie G DATA chroni przed… Trojanami bankowymi To zagrożenie najbardziej działające na wyobraźnie użytkowników internetu. Hakerzy wciąż pracują nad nowymi metodami kradzieży naszych pieniędzy. Od fałszywych stron banków po podmianę numeru konta podczas dokonywania przelewu. 2. Phishingiem To oszustwo ma na celu wyłudzenie poufnych informacji takich jak dane dostępowe do poczty, bankowości internetowej czy innych ważnych kont w sieci. 3. Wirusami szyfrującymi Ransomware to złośliwe oprogramowanie, które szyfruje pliki lub blokuje dostęp do Twojego komputera domagając się w zamian okupu. Obecnie to najbardziej popularna metoda zarobku wśród cyberprzestępców. W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 85 333 33 33 lub osobiście.

Czytaj dalej

BollywooD – otwarte okno!

Uwaga! W okresie od 1 do 30 września kanał BollywooD został udostępniony w pakiecie: Familijnym oraz Full HD Życzymy przyjemnego odbioru 🙂  

Czytaj dalej

Informujemy o zmianie regulaminów świadczenia usług telekomunikacyjnych

Szanowni Państwo, Zmiany spowodowane są nowelizacją ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne i dotyczą usunięcia przepisu dotyczącego możliwości rozwiązania ewentualnych sporów pomiędzy Dostawcą usług a Abonentem, przez stałe polubowne sądy konsumenckie przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Przedstawione zmiany podyktowane są koniecznością dostosowania dokumentacji używanej przez Dostawcę usług do obowiązującego prawa i nie wiążą się ze wzrostem kosztów po stronie Abonenta za usługi telekomunikacyjne. Ponadto sposób rozliczeń, ceny, jak i wysokość abonamentów nie ulegają żadnym modyfikacjom. Aby ułatwić Państwu zapoznanie się ze zmianami poniżej zamieszczamy link do Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz wykaz zmian. www.koba.pl/dokumenty-do-pobrania/ Informujemy, że zmiany wchodzą w życie z dniem 12 września 2018r. W przypadku braku akceptacji wprowadzonych zmian przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy w terminie nie krótszym niż do dnia wejścia w życie wspomnianych zmian. W razie skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy związanej z ulgą przyznaną Abonentowi, Dostawcy usług przysługuje zwrot przyznanej Abonentowi ulgi (pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania), o której mowa w art. 57 ust. 6 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Na Państwa pytania odpowiedzą nasi specjaliści pod numerem telefonu 85 333 33 33 lub za pośrednictwem adresu e-mail: bok@koba.pl. Wykaz zmian Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych dotyczący umów zawartych od 25 grudnia 2014 roku 1. § 33 ust. 12 pkt 5 otrzymuje następujące brzmienie: 5) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym jest konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu, o którym mowa w art. 109, w tym w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. Poz. 1823) 2. § 33 ust. 15 otrzymuje następujące brzmienie: 15. Po wyczerpaniu trybu reklamacyjnego lub w przypadku braku przesłanek do jego wszczęcia, Abonent może skierować sprawę na drogę postępowania przed sądem powszechnym, kierując do niego pozew przeciwko Dostawcy usług lub składając wniosek o zawezwanie do próby ugodowej lub wniosek o wszczęcie i przeprowadzenie mediacji, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument, ma on prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. Poz. 1823). Postępowanie w trybie art. 109 PT jest prowadzone przez Prezesa Urzędu Komunikacji elektronicznej (podmiot uprawniony) na wniosek Abonenta, na wniosek Dostawcy usług lub z urzędu, jeśli wymaga tego ochrona interesu konsumenta w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Szczegóły dotyczące procedur oraz możliwe do zastosowania formularze stosownych wniosków i pism znajdują się na stronie internetowej Centrum Informacji Konsumenckiej tego urzędu: http://www.cik.uke.gov.pl/. 3. § 38 ust. 6 otrzymuje następujące brzmienie:  6. Spór cywilnoprawny między Konsumentem a Dostawcą usług może być zakończony polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa UKE na wniosek Konsumenta lub z urzędu. Wykaz zmian Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych dotyczący umów zawartych do 24 grudnia 2014 1. § 33 ust. 12 pkt 5 otrzymuje następujące brzmienie: 5) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym jest konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu, o którym mowa w art. 109, w tym w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. Poz. 1823) 2. § 33 ust. 15 otrzymuje następujące brzmienie: 15. Po wyczerpaniu trybu reklamacyjnego lub w przypadku braku przesłanek do jego wszczęcia, Abonent może skierować sprawę na drogę postępowania przed sądem powszechnym, kierując do niego pozew przeciwko Dostawcy usług lub składając wniosek o zawezwanie do próby ugodowej lub wniosek o wszczęcie i przeprowadzenie mediacji, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument, ma on prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. Poz. 1823). Postępowanie w trybie art. 109 PT jest prowadzone przez Prezesa Urzędu Komunikacji elektronicznej (podmiot uprawniony) na wniosek Abonenta, na wniosek Dostawcy usług lub z urzędu, jeśli wymaga tego ochrona interesu konsumenta w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Szczegóły dotyczące procedur oraz możliwe do zastosowania formularze stosownych wniosków i pism znajdują się na stronie internetowej Centrum Informacji Konsumenckiej tego urzędu: http://www.cik.uke.gov.pl/. 3. § 38 ust. 6 otrzymuje następujące brzmienie: 6. Spór cywilnoprawny między Konsumentem a Dostawcą usług może być zakończony polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa UKE na wniosek Konsumenta lub z urzędu.

Czytaj dalej
Skip to content